Goed werk kost tijd

De plannen waren er al lang, maar eind 2021 was het dan toch eindelijk zover en zijn we begonnen met het slopen van onze oude blokhut. Een gebouw vol herinneringen en nostalgie. Maar het oude gebouw functioneerde niet meer. Tijd dus voor iets nieuws.

Met heel veel enthousiaste vrijwilligers en de nodige uren en de hulp van sponsoren hebben we iets moois neergezet, iets waar we echt trots op zijn. De nieuwbouw is inmiddels zover gereed dat we de blokhut weer kunnen gebruiken, en hij is beschikbaar voor de verhuur.

Blokhut “de Hoef”

Blokhut “de Hoef” ligt aan de buitenrand van Gemert, vlak achter het kasteel in een rustige omgeving. Bossen zijn te vinden op een loopafstand van ongeveer 30 minuten.

De blokhut beschikt over een grote keuken met alle voorzieningen, een toilet en doucheruimte, twee grote lokalen die gescheiden zijn middels een schuifwand. Daarnaast is er een mooi buitenterrein: het terrein heeft een kampvuurcirkel, een speelveld en kampeerterreintjes.

Meer informatie over Gemert, ga naar de site van de VVV.

Verhuur

Onze blokhut kan worden gehuurd voor scoutingkampen. Wij verhuren de blokhut alleen aan scoutinggroepen en niet aan andere verenigingen of instanties. De blokhut is niet beschikbaar voor feesten en familiedagen. De verhuurperiodes zijn in de weekenden van Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, en tijdens de zomervakanties (Nederland Zuid).

Gegevens:

za 26 juliza 2 augbeschikbaar
za 2 augza 9 augbeschikbaar
za 9 augza 16 augbeschikbaar

Interesse om onze blokhut te huren? Stuur een mailtje naar de beheerder: beheerder@scouting-gemert.nl